Google Arama Sonuçlarını Daha iyi Hale Getirmek İçin Yeni Heyecan Verici Özellikler Ekledi.

Google 20 Yıldır Arama Yapmaya Devam Ediyor, Bazı Yeni Özellikler Neler?

Google 20 Yıldır arama yapmaya devam ediyor. Sahip olduğu tüm platformlarda arama sonuçlarını daha iyi hale getirmek için yeni heyecan verici özellikler ekledi. İşte bu özelliklerden bazıları, belki de farkında bile değilsiniz!

Google 20. Yıldönümünde Arama Yapmaya Devam Ediyor, İşte Heyecan Verici Yeni Özellikler!

Google 20 Yıldır Arama Yapmaya Devam Ediyor, Bazı Yeni Özellikler Neler?

Aramalarının 20. Yıldönümünü kutlamak için Google, platformlarında kullanıcı deneyimini en üst düzeye çıkarmak için bir çok yeni özellik sundu. Tüm bunlar arama sonuçlarınızı daha iyi organize etmekten, belirli içerikleri bir Instagram Hikayeleri gibi sunmaya çalışmaya kadar uzanıyor. İşte sevilen bazı yeni özellik güncellemeleri;

Activity Cards, Etkinlik Kartları:

Geçmişte aradığınız  bir arama sorgusunu tekrar arama kalktığınızda, Google önceki tüm adımlarınızı kullanışlı bir kartta size görüntüler.Her etkinlik kartı, alakalı arama sorgularını ve daha önce ziyaret ettiğiniz ve konuyla ilgili olan tüm sayfaları gösterir. Bu kulağına biraz endişe verici gibi gelirse de korkmayın Google, bu kartların her arama sonucu için gösterilmeyeceğini ve bunları isterseniz kapatabileceğinizi söylüyor.

Search collections, Arama Koleksiyonları:

Herkes bir konu ile ilgili arama sonuçlarını kaydetme konusunda farklı yöntemlere sahiptir. Ancak şimdi, Google arama sonuçlarını doğrudan etkinlik kartlarından koleksiyonlara kaydetmenize izin verecek ve eklemek isteyebileceğiniz ilgili bazı bağlantıları size önerir. Bu özellik bir gezi planlamak veya bir proje üzerinde çalışmak için harika olabilir.

AMP Stories, AMP Hikayeleri

Instagram Hikayeleri Google’ın buna karşı koyamayacağı kadar büyük bir hit yaptı. Bu nedenler Google ünlüler ve sporcular odaklanarak AMP hikayeleri oluşturmak için AI teknolojisi kullanıyor. AMP Hikayeleri standardını kabul eden yayıncılar; içeriğinin arama sonuçlarında bu yeni biçimiyle görecek. Kullanıcılar henüz AMP Hikayeleri oluşturamıyor.

 

 

 

 

 

 

 

 

Featured Videos, Öne çıkan Videolar:

Google, artık aradığınız konuyla ilgili seçilmiş videoları ve ilgili alt konuları gösteriyor.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Google Lens integration in image search, Görsel aramada Google Lens entegrasyonu:

Şirket, Google Lens‘i Google Görseller’e taşıdı, böylece Lens düğmesine dokunduğunuzda, bir resim içindeki nesneleri otomatik olarak belirler. Sonuçlardan herhangi birine tıklayabilir ve alakalı görselleri görebilirsiniz.

 

Discover, Keşfetmek:

Google, ilgi alanına dayalı tüm önerilerin yayınlanacağı arama uygulamasında Discover adlı yeni bir sekme koyuyor. Şirket, daha fazla video ve her zamankinden daha fazla içerik göreceğinizi söylüyor – internette yeni olmayan ancak sizin için yeni olabilecek makaleler gibi.

Google’ın duyurduğu diğer tüm yeni özellikler blog sitesinde yayımlandı. Merak edenler diğerlerine buradan bakabilir.